تهران، جنت اباد جنوبی، انتهای چهار باغ شرقی ،خیابان یاس، کوچه یاس نهم ، پلاک ۱۲
021-44478930 09121306522

طراحی روف گاردن

طراحی و اجرای روف گاردن

فضای بدون استفاده و فراموش شده پشت بام با طراحی هوشمندانه میتواند به باغی برای گذران اوقات فراغت حتی در ادارات و شرکتها تبدیل شود؛ فضایی برای استراحت و تجدید قوای افراد که با طراحی فضای سبز آن می توان به بهترین نحو از آن استفاده کرد .


اگر به دنبال یک تغییر چشم گیر و متنوع روی پشت بام و تراس خود هستید بهتره به یک گروه متخصص طراحی روف گاردن مراجعه کنید. هر چند طراحی و اجرای روف گاردن در ظاهر ساده به نظر می رسد اما در واقع برای طراحی و اجرای آن نیاز به نیروی متخصص و کارآزموده میباشد

طراحی و اجرای روف گاردن، راهکاری برای بهبود محیط زندگی

معماری سبز که یکی از راهکارهای کاهش آلودگی است هم اکنون به عنوان پاسخی برای معماری پایدار به شمار می آید و امری قابل توجه و مهم می باشد که در این میان طراحی روف گاردن ، دیوار سبز و تمامی طراحی ها با محوریت پایداری محیط زیست در جهت حفظ منابع فسیلی و استفاده از منابع طبیعی برگشت پذیر مورد استقبال جوامع امروزیست .
توجه به طراحی فضای سبز و به طور خاص طراحی روف گاردن موجب باز گرداندن سلامت زمین (اکولوژی) و صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان در دراز مدت میشود و در اقتصاد، سلامت روانی جامعه و … تاثیر گذار می باشد.

معایب احتمالی طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن نیز محدودیت هایی دارد که از آن جمله میتوان به تقویت سازه، عایق کاری و زیر سازی و ایزولاسیون پشت بام، همگامی طراحی روف گاردن با شرایط اقلیمی منطقه، هزینه گیاهان مورد استفاده در پشت بام، آبیاری قطره ای اتوماتیک روف گاردن و نگهداری از آن اشاره کرد.

شرکت چکادبام، قویترین و تحصصی ترین مرکز طراحی روف گاردن

گروه حرفه ای طراحی روف گاردن چکادبام، که از متخصصان رشته های معماری، طراحی منظر، عمران و طراحی شهری تشکیل شده است، پس از تماس کارفرما با شرکت به بازدید از محل پروژه رفته و در آتلیه مجهز چکادبام اقدام به طراحی پلان روف گاردن برای پروژه مورد نظر می نمایند. طراحی ها معمولا در قالب دو یا سه گزینه متنوع از لحاظ طراحی و قیمت به کارفرما ارائه می شوند که کارفرما پس از انتخاب یک گزینه اصلاحات و پیشنهادات نهایی را به تیم طراحی ابلاغ میکند و در صورت نیاز کارفرما طراحی سه بعدی پلن نهایی نیز در اختیار کارفرما قرار میگیرد.

در ادامه بخوانید  آشنایی با انواع گیاهان و درختان در روف گاردن

هزینه طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن توسط تیم چکادبام در هر دو قالب دو بعدی و سه بعدی به کارفرمایان محترم ارائه می شود که هزینه طراحی 2 بعدی 3000 تومان به ازای هر متر مربع طراحی و هزینه طراحی 3 بعدی معادل 6000 هزار تومان به ازای هر مترمربع مساحت طراحی شده می باشد، که در صورت عقد قرارداد، هزینه طراحی به کارفرما بازگردانده خواهد شد در مورد هزینه اجرای روف گاردن نیز میتوانید به مقاله روف گاردن و مقاله هزینه اجرای روف گاردن مراجعه نمایید

چند نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن

تیم طراحی چکادبام تیپ های مختلفی از روف گاردن را با قیمت های متنوع طراحی میکند که برای مشاهده تیپ های مختلف و همچنین قیمت آن میتوانید به صفحه “تیپ های مختلف طراحی روف گاردن” مراجعه کنید، همچنین چند نمونه از تصاویر طرح های روف گاردن که توسط تیم چکادبام طراحی شده است را میتوانید در صفحه “طرح های سه بعدی روف گاردن” مشاهده نمایید. در زیر چند نمونه از طراحی ها آورده شده است.

 

نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن green roof 3d design
نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن
نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن green roof 3d design
نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن
نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن green roof 3d design
نمونه طراحی سه بعدی روف گاردن

 

Call Now Button