تهران، جنت اباد جنوبی، انتهای چهار باغ شرقی ،خیابان یاس، کوچه یاس نهم ، پلاک ۱۲
021-44478930 09121306522

انواع آلاچیق روف گاردن

 

امروزه با پیشرفت شهرنشینی و تغییر و تحول در نحوه زندگی انسان ها بسیاری از ملزومات زندگی نادیده گرفته می شود. در گذشته خانه هایی با حیاط بزرگ و یک حوض در وسط آن محلی مناسب جهت دورهمی های آن زمان بود. این درحالیست که به دلیل افزایش جمعیت، ساختمان سازی به سمت آپارتمان نشینی و برج نشینی سوق پیدا کرده است.

فضاهای سبز و پارک ها جای خود را به ساختمان های خاکستری داده اند اما در کنار آنها، دغدغه و استرس نیز افزایش پیدا کرده است. به همین سبب اغلب به دنبال پیدا کردن مکانی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت خود هستیم تا بتوانیم این حجم از فاصله از طبیعت را در زندگیمان جبران کنیم. یکی از فضاهای مناسب و در دسترس بام های ساختمان هایمان است. خوشبختانه امروزه اجرای روف گاردن امری بسیار رایج شده است.

برای داشتن یک روف گاردن سبز و زیبا می توان عوامل مختلفی را در نظر گرفت. یکی از مهمترین ایتم ها، آلاچیق روف گاردن است. و از مهمترین و اصلی ترین کاربری آلاچیق می توان تعرف فضای نشستن را عنوان کرد. آلاچیق ها می توانند با در نظر گرفتن کاربری آن ها و تعداد افرادی که از آن استفاده میکنند از تنوع بالایی برخوردار باشند. به همین منظور می توانند در روف گاردن به شکل نیمه مسقف، مسقف و آتریوم (فضای vip) اجرا شوند که هرکدام نیز دارای
تنوع در طرح و اجرا هستند.

آلاچیق نیمه مسقف

این نوع آلاچیق ها به دلیل قیمت مناسب و زیبایی خاص آن از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. در طراحی سقف این نوع آلاچیق ها می توان از متریال هایی همچون پروفیل آهن، چوب پلاست، ورق cnc و … استفاده نمود و همین امر سبب می شود تا در طراحی های مدرن روف گاردن، بتوان از این نوع
آلاچیق ها استفاده نمود.

در ادامه بخوانید  اجرای بام سبز - جزئیات اجرایی بام سبز

 

 

آلاچیق (68)

آلاچیق مسقف

اگر شما دوست دارید که در فصول گرم و بارانی بتوانید از آلاچیق های روف گاردن استفاده نمایید بهتر است که در طراحی، آلاچیق های مسقف در الویتتان باشد. این آلاچیق ها به دلیل تنوع بالایی که دارند برای هر سلیقه ای مناسب هستند.

آلاچیق ها به شکل نیمه مسقف، مسقف و آتریوم (فضای vip) اجرا می شوند که هرکدام نیز دارای تنوع در طرح و اجرا هستند.

آتریوم (آلاچیق vip)

آتریوم یا همان آلاچیق های شیشه ای بهترین مکان برای برگزاری جلسات اداری و دورهمی های دوستانه است. شما فارغ از شرایط آب و هوایی می توانید از فضای زیبای بام تان استفاده نمایید و فضایی مناسب را جهت مطالعه، استراحت برگزاری دورهمی و … را فراهم کنید.

نکته مهم در اجرای این نوع آلاچیق ها به روش چکادبام این است که از آنجا که این مجموعه جهت اجرای روف گاردن از روش پرتابل و مدولار استفاده می کند، شما جهت اجرای آلاچیق ها به هیچ گونه زیرسازی خاصی نیاز ندارید و این مزیتی است که شما در ساختمان های چندسال ساخت نیز بتوانید آلاچیق روف گاردن خود را اجرا نمایید.

در نهایت آلاچیق یکی از آیتم های ملزوم در هر روف گاردنی به شمار می آید تا بتوان در آن به دور از هر گونه دغدغه های روزمره، اوقات خوشی را سپری کرد. شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با توجه به کاربری ساختمان و وضع موجود بام خود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

آلاچیق شیشه ای
4.7/5 - (42 امتیاز)
Call Now Button