تهران، جنت اباد جنوبی، انتهای چهار باغ شرقی ،خیابان یاس، کوچه یاس نهم ، پلاک ۱۲
021-44478930 09121306522

کف سازی چوبی | چوب پلاستیک | الهیه تهران

گزارش مراحل طراحی و اجرای کف چوب پلاست و نرده و حفاظ پنجره حیاط خانه ویلایی

کارفرما: سرکار خانم حسین پور
محل پروژه : الهیه تهران
نوع پروژه : بازسازی دکینگ کف حیاط و طراحی فضای سبز حیاط

مرحله اول : بازدید از محل پروژه و دریافت نیازهای کارفرما

پس از تماس کارفرما با شرکت جهت بازدید سریع از وضع موجود حیاط منزل مسکونی الهیه تهران، تیم چکادبام به محل پروژه اعزام شد. متاسفانه گروهی غیر متخصص با چوب های ترمووود غیر استاندارد، کف محوطه حیاط را به صورت غیر اصولی اجرا کرده که بر اثر بارش باران بهاری با وجود گذشت تنها 1 هفته از نصب، چوب ها تغییر رنگ داده، متورم شده و قسمتی نیز بر اثر تورم بیرون آمده بودند. کارشناسان چکادبام با ارائه پیشنهادات تخصصی در مورد نوع متریال و مزایای چوب پلاستیک به عنوان بهترین متریال فضای باز به دلیل جذب آب صفر این محصول و ثبت خواسته های وی، از وضع موجود برداشت کردند. در این پروژه کارفرما علاوه بر دکینگ چوبی کف حیاط و تراس، خواستار پوشش روی استخر بود که موجب ایجاد فضای گردهمایی باز در کنار آب نما میشد و همچنین پوشش ستون تراس با چوب پلاست تعویض نرده پله ها و ایجاد حفاظ مقابل پنجره ها از دیگر خواسته های کارفرمای محترم بود. خواسته ها و چالش های طراحی این پروژه به شرح زیر می باشد:

  • دکینگ کف حیاط و تراس با چوب پلاست
  • پوشش دادن روی استخر
  • طراحی فضای نشستن بر روی استخر
  • کاور ستون تراس با چوب پلاست
  • ایجاد نرده پله ها
  • ایجاد حفاظ پنجره ها

مرحله دوم : طراحی حیاط

در گام بعد تیم طراحی چکادبام با توجه به نیاز فوری کارفرما و شرایط و محدودیت های موجود، با توافق کارفرما، طرح پیشنهادی را در محل پروژه ارائه داد و در مرحله بعد بازه قیمتی و جزئیات هزینه های بازسازی حیاط را در اختیار کارفرما قرار داده و پس از تائید ایشان این طرح به تیم اجرای چکادبام ابلاغ شد

اجرای دکینگ کف در محله الهیه تهران

پس از نهایی شدن طرح بازسازی حیاط، تیم اجرا به محل پروژه اعزام شده و بعد از جمع آوری چوب های نامناسب اجرا شده و اجرای شاسی کشیها بر روی کف تمام شده تراس، حیاط و استخر؛ شروع به نصب چوب پلاست چکادچوب بر روی شاسی نمود. در مرحله بعد بستر کاشت گیاهان حیاط نیز در نقاط طراحی شده اجرا شدند. همچنین سکوی جدا کننده استخر از حیاط به وسیله چوب پلاست پوشیده شد و در نهایت کل کار به صورت پیوسته و منسجم اجرا شد.

5/5 - (1 امتیاز)
در ادامه بخوانید  معرفی
Call Now Button