تهران، جنت اباد جنوبی، انتهای چهار باغ شرقی ،خیابان یاس، کوچه یاس نهم ، پلاک ۱۲
021-44478930 09121306522

روف گاردن اکسین | آمل

طراحی گسترده ترین روف گاردن پرتابل در آمل

نوع پروژه : بام سبز پرتابل مدولار، شامل کف چوبی و آلاچیق و چتر و مبلمان

کارفرما: مجموعه اکسین شمال
سیتی سنتر اکسین شمال شامل مغازه های تجاری با برندهای آشنا و شهربازی کودکان و رستورانهای مختلف است که پشت بام این مجموعه برای فود کورت و رستوران در نظر گرفته شده است. که برای پشت بام و رستوران خواستار اجرای روف گاردن بودند که روند اجرای پروژه روف گاردن به شرح زیر می باشد

مرحله اول پروژه روف گاردن اکسین: مشاوره

برای پروژه اکسین شمال با توجه به این که برای بازدید زمان زیادی لازم بود کارفرما عکسها و پلان بام را بصورت فایل به دفتر چکادبام ارسال نمودند. و کارفرما با تماس تلفنی با کارشناس مربوط و نیروهای طراح چکادبام نیازهای خود را بیان کرده اند.

مرحله دوم پروژه روف گاردن اکسین: طراحی بام سبز مدولار

در مرحله دوم تیم طراحی با توجه به نیازهای کارفرما و کاربریهای موجود در مجموعه اکسین شمال اقدام به طراحی روف گاردن مدولار نموده است و طرحهای اولیه را به صورت دو بعدی و سه بعدی در قالب دو طرح در اختیار کارفرما قرار داده است و با توجه به بزرگ بودن فضای بام از اقلام مختلف با تعداد بالا استفاده گردیده. از آلاچیق برای فضای نشستن بر روی بام و استفاده از میزهای چتر دار برای ایجاد سایبان های مختلف در تمام سطح بام و استفاده از پوشش گیاهی مناسب با محیط در کل سطح بام استفاده گردیده.

مرحله سوم پروژه روف گاردن اکسین: اجرای بام سبز مدولار

بعد از تغییرات طرح در نهایت طرح نهایی تصویب شده و طرح به تیم اجرای چکادبام ارجاع داده میشود و بعد از ساخت اقلام پرتابل محصولات در کارخانه از قبیل فلاور باکس ها و آبنما ها مابقیه مواد خام مثل پروفیل های چوب و چوب پلاست و آهن به مجموعه اکسین ارسال شده و تیم اجرایی عازم شمال شده و شروع به بقیه کارها کرده اند.

در ادامه بخوانید  روف گاردن جناب دریایی نژاد | تنکابن

در آخر با قرار گیری فلاورباکس ها و سینی های پوششی با توجه به نقشه در محل خود و اجراء آلاچیق ها و پرگولا ها کار چیدمان و ساخت تمام شده و بعد از این مرحله کاشت گل و گیاهان انجام شده است . لازم به ذکر است که پروژه روف گاردن اکسین با مساحت 2300 متر مربع فقط در 3 روز کاری از مرحله طراحی تا اجراء زمان برده است. مرحله آبیاری اتوماتیک به در خواست کارفرما انجام نشده و به صورت دستی آبیاری انجام میشود .

Call Now Button